2009 m. balandžio 19 d., sekmadienis

Arčiau gamtos

Mane labai domina ekologija. Sistemų dermė ir harmonija man atrodo teisingas kelias į laimę ir sveikatą. Tačiau iš tiesų sunku gyventi harmonijoje su gamta, bendruomene, šeima ir savimi. Ypač kai šiuolaikiniame pasiaulyje tiek visko siūloma ir sunku visame tame informacijos sraute sunku atrasti tiesą. Kadangi Lietuvoje neradau daug informacijos apie produktus, kuriuos galime pasigaminti pačios, kurie veikia ir kartu nekenkia sveikatai ir gamtai, naršydama po užsienio blogus rinkau receptus ir juos išbandžiau. Noriu su kiekvienu, kam idomu pasidalinti nebrangiasi receptais, kurie mano praktikoje veiksmingi pasirodė ir taip pat dėkosiu už pastabas ir komentarus J

1 komentaras:

  1. Labas,labai ačiū už tavo receptukus - dezodorantą gaminuosi ir vargo nebematau. O kai baigsiu dabartinę dantų pastos tūtelę bandysiu gamintis pagal tavo receptą. Tikiuosi, kad tai paskutinė mano BAM tūtelė:)
    Noriu pasidalinti keliomis natūraliomis idėjomis. 1. Kavos tirščiai (aišku jei kava be cukraus) - as juos panaudoju bent keliems dalykams, visų pirma peelingas kūnui (blogumas tik toks, kad po tokio peelingo reik nušveist apsinešusią vonią), be to kartais aš tirščiais švelniai masažuoju rankas - oda pasidengia lyg plėvele galima būti be kremo. Be to kavos tirščiai gerai nuima kvapus, tad galima nuvalyti kokią pojaustymo lentelę po žalios žuvies. Ir dar su kavos tirščiais kartais palaistau gėles, kad geriau augtų. Negaliu garantuoti, kad jas tai veikia, bet maniškės dar gyvos.
    2. Soda - ją naudoju kai užsikemša vamzdis. Tiesiog pilu sodą į kriauklę ir palaistau verdančiu vandeniu - ji išburbuliuoja visokias negerybes. Bet tai veikia jei nėra didelis kamštis. (Esu bandžiusi lietuvišką priemonę "Kurmis" - jis nei kiek negeresnis už sodą. O apie "Tiret" tik esu girdėjus ir dėl to niekad nebandysiu, kad kad jau taip gerai veikia, kad net vamždiuose skylės atsiranda.)
    Milda

    AtsakytiPanaikinti